wellcome to in tanhaee kiss kiss###
بزرگترين وبلاگ عاشقانه براي دختران و پسران
بهترين و زيباترين وبلاگ عاشقانه براي شما دختران و پسران

http://zibasaz.persiangig.com/pic/bism/7.gif

سلام عزيزان

 

 

اينجا يه وبلاگ عاشقانه هستش هر چي بخواي اينجا هست

 

 

نظر يادتون نره


ميخوام يه ذره درباره خودم حرف بزنم

من عاشق لب گرفتن هستم 

بچه كه بودم عاشق تاب بازي توي پارك بودم

از پر حرفي بدم مياد اه اه

 

از سبيل هاي خيلي كلفت و موهاي پر پشت حالم به هم ميخوره مخصوصا بدن

از 14 سالگي كلاس موسيقي رفتم كه الان در حال حاضر بلدم گيتار ويالون ارگ بزنم البته {پدرم درومد}

عاشق مهموني و مجلس هاي بزرگم برا همين هر جا كنسرت يا .... باشه سريع ميرم

تفريحم درس و كامپيوتر هستش

عاشق رانندگي هم هستم اينو يادم رفت بگم مخصوصا با ماشين مزدا 3

دوست دارم زودتر امام زمان حضرت مهدي {عج} بياد حال اوبامارو بگيره

براي سلامتيش و ظهورش صلوات بفرستيد

بازم اگه به چيزي علاقه مند شدم براتون مينويسم

راستي اينو يادم رفت بگم تو دعوا اگه يه دونه بخورم دوتا ميزنم

10_9_210.gif


 



نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت8:02---26 آذر 1394
مدیر بی حیا اول حرفت میگی من لب گرفتن دوس دارم بعد آخر جمله از امام زمان و ظهور حرف میزنی اصلا جور در نمیاد

تـــــــــــــــــک دختـــــــــــــــر
ساعت12:21---17 شهريور 1393
خدایا !!



راهي نميبينم ! آينده پنهان است ...



اما مهم نيست !



همين كافيست كه



تو راه را مي بيني و من تو را ...





.سامان
ساعت3:35---2 شهريور 1393
سلام.وبت عالیه...ب منم سر بزن نظر بذار
www.aghoosh112.blogfa.com


بهار
ساعت4:10---20 تير 1393
منم عاشق لب گرفتنمو بعدش............

کوثر
ساعت19:15---7 فروردين 1393
سلام دوست عزیزوبت عالیییییییییییییییه به وبلاگ ماهم یه سری بزن ممنون saharnaz78.mihanblog.com

تینا
ساعت19:26---15 دی 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااام منم ی وب دالم خیلی خوشمله همتون بیاااااااااااااااااید اسمشم شعرو شکره

تینا
ساعت19:25---15 دی 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااام منم ی وب دالم خیلی خوشمله همتون بیاااااااااااااااااید

فاطمه
ساعت12:03---30 شهريور 1392
سلام وبت عالیه به منم سر بزن موفق باشی

امیرعلی
ساعت19:39---20 شهريور 1392
سلام گلم وب خوبی داری به من سر بزن اگه دوست داشتی لینکم کن بعد خبربده تالینکت کنم

معصومه
ساعت19:18---18 شهريور 1392
چه مغرررررررررور اهههههههه

الی
ساعت15:08---5 تير 1392
سلام زیبابودلطفابه وبلاگ منم سربزن وداستان زندگیموبخون وکمکم کن

محمد
ساعت18:48---28 خرداد 1392
خوشبخت ترین آدمها اونایی هستن که این جمله رو میشنوند:
عیب نداره باهم درستش میکنیم!!!
به کلبه متروک من دعوتی===


saeed & mahshad
ساعت10:27---30 ارديبهشت 1392
واااااااااااای خیلی قشنگ بود،حرف نداره وبلاگت دوست خوبم.
بچه ها خوشحال میشم به وبلاگ فوق العاده عاشقانه ی ما یه کوجولو سر یزنید،پشیمون نمیشید مررررسی www.baraneshghms.loxblog.ir


دستیار
ساعت19:59---26 ارديبهشت 1392
مسابقه وبلاگ نویسی در ضمینه عاشقانه،طراحی لوگو هدر بنر وچترووم رایگان برای شما دردستیار قدیمیoldassistant.ir

آرشیدا
ساعت20:50---18 ارديبهشت 1392
عزیزم وبت عالیه به وب منم سر بزن نظر یادت نره هااااااااااااااااااااا

http://www.7654321.blogfa.com/


پوریا
ساعت20:22---15 ارديبهشت 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری

اگر مایل به تبادل لینک هستی منو با عنوان نامه های عاشقانه لینک کنید و بگید شما را به چه عنوانی لینک کنم

نظر یادتون نره ها


بابك
ساعت0:52---27 فروردين 1392
سلام
وب جالب توجهي داريد


23
ساعت16:41---14 فروردين 1392
سلام امروز یکی این پیامو برام فرستاد منم دارم به خواستش عمل میکنم پس بخونش.

این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش


غريبه
ساعت17:45---14 اسفند 1391
من بودم ، تو و یک عالمه حرف
و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد !
کاش بودی و می فهمیدی وقت دلتنگی، یک آه چقدر وزن دارد


nashenas
ساعت17:37---15 بهمن 1391
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دستکارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست...... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش ،منم نمیدونم این چیه ولی باید میفرستادم


niousha
ساعت14:17---9 بهمن 1391
http://amour-en-portrat.ca.cx میخوای عکس کسی رو که دوستت داره روببینی اینوبه ده نفربفرست بعدبروبه اینجا

ف م
ساعت12:38---9 بهمن 1391
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/


شکوفه
ساعت22:49---29 دی 1391
میگم تو که گفتی اگه یکی بخورم دوتا میزنم ولی اینجا یکی خوردی یکی زدی!!!!!!!!!!!!

f
ساعت22:50---26 دی 1391

www.daryanot.com


قریماه
ساعت12:35---13 دی 1391
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟
اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید


دختران آفتاب
ساعت23:30---15 آذر 1391
سلام
هفته نامه موبایل دختران آفتاب
نسخه شماره 3 منتشر شد.


سارا
ساعت20:54---28 آبان 1391
سلام وبلاگت خیلی باحاله
خوشحال میشم به منم سر بزنی


kamy
ساعت11:05---21 مهر 1391
salam age ba tabadole link movafeghi pm bede ta belinkunamet...age mikhayd mano ba "بیخیال بابا بخند" link konid

online
ساعت17:45---14 مهر 1391
You have a very nice blog وبلاگ بسیار زیبایی دارید
دعوت نامه ای برای مدیریت محترم این وبلاگ از طرف مدیر وبلاگ ستاره های روشن موزیک
در صورت تماشا و میل به تبادل لینک دو طرفه در قسمت نظرات وبلاگ ستاره های روشن موزیک درج کنید [گل]


بهناز
ساعت23:03---3 خرداد 1391
لینک وبلاگ شما در سايت ما قرار داده شد.اگه مايل به تبادل لينک بوديد تا 72 ساعت ديگه مارو با يکي از عنوانهاي زير لينک کنيد guilanclick.blogfa.com
بازارهای مالی
تبلیغات هدفمند
طراحی سایت ( یک شبه وب مستر حرفه ای شوید!)
روانشناسی تحصیل
روانشناسی فردی و اجتماعی
فروش اکانت سایتهای دانلود


poya
ساعت21:55---16 اسفند 1390
خیلی قشنگه

حسین
ساعت15:09---13 بهمن 1390
با سلام لطفا به سایت 18+منwww.hossein7.loxblog.comسر بزنید.

حسین
ساعت15:09---13 بهمن 1390
با سلام لطفا به سایت 18+منwww.hossein7.loxblog.comسر بزنید.

حسین
ساعت15:06---13 بهمن 1390
با سلام لطفا به سایت 18+منwww.hossein7.loxblog.comسر بزنید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 12 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط امير حسين